KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİ DEĞİL BENCE

Yani benim görüşüm bu yönde sizin görüşünüzü bilemeyeceğim ve ilgilenmiyorum da kusura bakmayın, değil abi ! değil ya, hayatımın belli bir bölümünü köyde geçirdim, yemekten önce ve sonra el yıkama kültürü olmayan biri nasıl benim efendim olabilir. Bir kere benim eşitlik anlayışıma ters. Kimse kimsenin efendisi olmamalı olamaz da yani herkes insan, herkes bir canlı. Neyin efendiliği bu ? illa birilerini üstün tutacaksak birilerine faydası olan insanları üstün tutalım. Köylü ne ya ? Tarım ve hayvancılıkla uğraştığı için mi üstün oluyor ? Efendi oluyor ? üretim şehir merkezlerinde de yapılıyor. Bu efendilik anlayışı neye dayanıyor ? En sevmediğim sözü bu sayın Atatürk'ün, köylü kim ki benim efendim olacak ? Olamaz abi ! Köylü milletin değil ancak kendi kendisinin efendisi olur. Köylüleri sevmiyorum. Neden mi ? çünkü köylüler aşırı kurnaz ve menfaatçidir. 2 kuruş için babasını tanımaz. Tavuk için insan öldürür. Bahçeme ineğin girmiş deyip insan katledenler köylüdür, Susuz yaz filmini hatırlayın, oldukça cahil olan köylü, Allah'ın suyunu vermemek için ne şerefsizlikler yapıyordu. Bu film olsa da gerçek bir olaydan esinlenmiştir. Geçenlerde bir video vardı, videoda adam kendi ölümünü çekti, "sık ulan sık" derken adam sıktı ve ölüp gitti ne için öldü ? tarlayı bölüşemediler. O kadınların dövüşmesi filan iğrençti. Ölen adamın video başındaki küfrü, adamın silahla gelip öldürmesi, tam köylü işi. En büyük rezillikler köylerde yaşanıyor. Eşeğe tecavüz eden dedeler, gençler hatta bir köyde kaç yıl boyunca tecavüze uğrayan kız çocuğu vardı. Ben köylüleri sevmiyorum. Hem cahil, hem kaba, hem aşırı menfaatçi tipler. Yani neye dayanarak söylendi bu söz bilmiyorum. Köylüler olmasa da olur, dünya bir eksikliklerini hissetmez. Kan davaları, cinayetler, tecavüzler, türlü türlü rezillikler, hayvana işkence, sudan sebeplerle ölümler köylerde yaygın, sonra şehirlere göç edip şehirleri mahvetti köylüler. Hani Burhan Altıntop karakteri aşağılama sözü olarak köylü cümlesini söylüyor ya aynen öyle abi, size köylerde gördüklerimi anlatsam dersiniz ki "bu köylere atom bombası atmalıyız." Evet, yok edilmeli köyler, çocuğu bir hata yapınca çocuğu dövüp ahıra bağlayan babalar da köylüydü. Köylü virüstür, köylü kültürü yok edilmelidir ve köylü milletin efendisi filan değildir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Evlenemiyorum !

Yanlış Kişiye Aşık Olmak

Twitch in Asi Lideri Baş verir Dost Satmaz Jahrein Kimdir ?